Veelgestelde vragen

  • Algemeen

    • Hoe kan ik jullie consumentendienst bereiken als ik enige vragen heb?

      Je kan ons contacteren door ons een bericht te sturen via het online formulier of door ons te bellen op 0800-94721 (gratis)* van maandag tot vrijdag van 9.00u - 18.00u

      *Additionele kosten kunnen in rekening worden gebracht door je (mobiele) netwerk provider.

    • Hoe kan ik mij uitschrijven voor reclamemails?

      1. Log in op je account.
      2. Klik op de instellingen knop.
      3. Vink het vak 'Ik ga akkoord met het ontvangen van reclamemails' uit.
      4. Je ontvangt het bericht 'Wijziging Geslaagd'.

  • JACQ Koffie

    • Hoe bewaar ik de versgebrande koffie het best?

      Koffie wordt het best afgesloten van licht en lucht, in de originele verpakking en op een koele plaats of in de koelkast bewaard. Onze verpakking is speciaal ontworpen om geen lucht en licht door te laten, en is voorzien van een lasstrip en van een éénrichtingsventiel. De gassen die ontstaan na het branden van de koffie kunnen uit de verpakking, maar er kan geen lucht aan de koffie komen. De koffie kan dus perfect in de huidige verpakking bewaard worden als deze telkens goed wordt afgesloten. 

    • Hoe lang kan ik de versgebrande koffie bewaren?

      Als je volop wil genieten van het aroma en de smaak van jouw JACQ koffie, dan consumeer je de koffie best binnen de 6 weken na het branden, daarna zal het aroma geleidelijk aan afnemen. De uiterste houdbaarheidsdatum is 6 maanden na de branddatum. Er staat telkens een branddatum en een houdbaarheidsdatum (van zes maanden) op de verpakking.

    • Mijn zakje koffie bevat veel lucht, is dat normaal?

      Onze JACQ koffie wordt vers gebrand en zo snel mogelijk verpakt om alle aroma's te bewaren en versheid te garanderen. De koffie blijft evolueren in de verpakking en produceert gassen die het zakje licht kunnen doen opblazen. Onze verpakking is speciaal ontworpen om geen lucht door te laten, en is voorzien van een éénrichtingsventiel. De gassen die ontstaan na het branden van de koffie kunnen uit de verpakking. De kwaliteit en aroma's van de koffie blijven bewaard. 

    • Ik vind geen JACQ koffie op de website meer, is dit normaal?

      Met veel spijt in het hart nemen we afscheid van het JACQ assortiment. Jacqmotte bedankt u voor uw vertrouwen en enthousiasme.

  • Retourneren

    • Kan ik mijn bestelling retourneren?

      Niet bederfbare goederen en bestellingen die niet op maat gemaakt zijn kan u binnen de 14 dagen na ontvangst retourneren. De producten op deze webshop die onder deze categorie vallen zijn de Jacqmotte Slow Drip Coffee Maker en de bijhorende koffiefilters.

      De retourneerkosten dienen door u betaald te worden (behalve wanneer het teruggestuurde product bij ontvangst beschadigd was). Indien u deze retourneert, ontvangt u het volledige bedrag terug dat u voor de producten betaald heeft (inclusief de verzendkosten) via de betaalmethode die u heeft gebruikt om voor de producten te betalen.

      De vers gebrande koffie wordt echter op vraag gebrand en kan daarom niet geretourneerd worden. Indien de koffieverpakking bij de levering beschadigd of geopend was of in geval u ontevreden bent met de koffie die u ontving, kan u contact opnemen met onze klantendienst. Zij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk behandelen.

       

  • Capsules

    • Ik heb Jacqmotte capsules gekocht die te gebruiken zijn met het systeem van Nespresso®*. Voor welke machines zijn deze geschikt?

      Jacqmotte heeft een nieuwe aluminium capsule ontwikkeld, speciaal ontworpen voor gebruik met Nespresso®* koffiemachines, met uitzondering van modellen Expert®*, Expert&Milk®*, U®*, Umilk®*, Prodigio®* en Prodigio&Milk®* aangeschaft na 25 juli 2016.

      * Merken van een derde partij die niet is verbonden met JACOBS DOUWE EGBERTS

Toch nog een vraag?

Door uw e-mail achter te laten gaat u akkoord met de privacy policy