Veelgestelde vragen

  • Algemeen

    • Hoe kan ik jullie consumentendienst bereiken als ik enige vragen heb?

      Je kan ons contacteren door ons een bericht te sturen via het online formulier of door ons te bellen op 0800-94721 (gratis)* van maandag tot vrijdag van 9.00u - 18.00u

      *Additionele kosten kunnen in rekening worden gebracht door je (mobiele) netwerk provider.

    • Hoe kan ik mij uitschrijven voor reclamemails?

      1. Log in op je account.
      2. Klik op de instellingen knop.
      3. Vink het vak 'Ik ga akkoord met het ontvangen van reclamemails' uit.
      4. Je ontvangt het bericht 'Wijziging Geslaagd'.

  • JACQ Koffie

    • Hoe bewaar ik de versgebrande koffie het best?

      Koffie wordt het best afgesloten van licht en lucht, in de originele verpakking en op een koele plaats of in de koelkast bewaard. Onze verpakking is speciaal ontworpen om geen lucht en licht door te laten, en is voorzien van een lasstrip en van een éénrichtingsventiel. De gassen die ontstaan na het branden van de koffie kunnen uit de verpakking, maar er kan geen lucht aan de koffie komen. De koffie kan dus perfect in de huidige verpakking bewaard worden als deze telkens goed wordt afgesloten. 

    • Hoe lang kan ik de versgebrande koffie bewaren?

      Als je volop wil genieten van het aroma en de smaak van jouw JACQ koffie, dan consumeer je de koffie best binnen de 6 weken na het branden, daarna zal het aroma geleidelijk aan afnemen. De uiterste houdbaarheidsdatum is 6 maanden na de branddatum. Er staat telkens een branddatum en een houdbaarheidsdatum (van zes maanden) op de verpakking.

    • Mijn zakje koffie bevat veel lucht, is dat normaal?

      Onze JACQ koffie wordt vers gebrand en zo snel mogelijk verpakt om alle aroma's te bewaren en versheid te garanderen. De koffie blijft evolueren in de verpakking en produceert gassen die het zakje licht kunnen doen opblazen. Onze verpakking is speciaal ontworpen om geen lucht door te laten, en is voorzien van een éénrichtingsventiel. De gassen die ontstaan na het branden van de koffie kunnen uit de verpakking. De kwaliteit en aroma's van de koffie blijven bewaard. 

  • Mijn bestelling

    • Welke zijn de verschillende betaalmogelijkheden?

      We accepteren betalingen met VISA, Mastercard, Bancontact en Maestro.

    • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

      Jouw versgebrande koffie wordt binnen de 5 werkdagen na jouw betalling bezorgd.

    • Hoe kan ik zeker zijn dat mijn bestelling gelukt is?

      Eens u uw mandje uitgechecked en betaald heeft, sturen wij u een bevestigingsmail voor uw bestelling. Deze e-mail bevat eveneens een overzicht van uw bestelling. 

    • Ik heb een probleem bij het plaatsen van mijn bestelling. Wat kan ik doen?

      Voor alle problemen kan u contact opnemen met onze klantendienst. We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 tot 18 uur.

    • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

      Nadat de bestelling is geplaatst, kan deze niet meer worden gewijzigd of geannuleerd. We doen namelijk ons uiterste best om te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd. Gelieve contact op te nemen met de consumentendienst indien je hier verder nog vragen over hebt. 

    • Ik koop mijn JACQ koffie voor mijn zaak. Kan ik een factuur ontvangen?

      Op dit moment kunnen we geen factuur bieden voor bedrijven.

  • Verzending & levering

    • Past het pakket in mijn brievenbus?

      Neen. De dozen met jouw versgebrande koffie zijn te groot om in je normale brievenbus te steken.

    • Wat zijn de leveringskosten?

      De leveringskosten zijn afhankelijk van het totale bedrag van de bestelling. Deze kosten worden tijdens het bestellen duidelijk vermeld. 

    • Waar kan ik mijn versgebrande koffie laten leveren?

      We kunnen je bestelling naar elk geldig adres of verzamelpunt in België versturen.

    • Naar welke landen verzenden jullie de bestellingen?

      We verzenden naar eender waar in België.

    • Wie verzorgt de verzendingen?

      Alle leveringen worden door Bpost gedaan.

    • Wat gebeurt er indien ik niet thuis ben tijdens op het moment dat mijn pakketje geleverd wordt?

      De postbode zal jouw pakket op het door jij opgegeven adres leveren, tijdens de werkuren. Is er niemand thuis voor de levering van jouw pakket, dan stopt de postbode een afwezigheidsbericht in jouw brievenbus. Je kan het pakje dan binnen de 14 dagen afhalen in het postkantoor of afhaalpunt dat op het afwezigheidsbericht staat.

    • Kan ik het verzendadres wijzigen?

      Ja, je kunt dit doen door online je account info te updaten en het verzendadres te wijzigen vooraleer je je bestelling plaatst.

    • Hoe kan ik mijn pakket volgen?

      Je ontvangt een bevestigingsmail met een volgnummer zodra je bestelling is verzonden.

    • Mijn zending is nog niet aangekomen?

      Dan is ze onderweg, om zeker te zijn kan je ons altijd contacteren.

  • Retourneren

    • Kan ik mijn bestelling retourneren?

      Niet bederfbare goederen en bestellingen die niet op maat gemaakt zijn kan u binnen de 14 dagen na ontvangst retourneren. De producten op deze webshop die onder deze categorie vallen zijn de Jacqmotte Slow Drip Coffee Maker en de bijhorende koffiefilters.

      De retourneerkosten dienen door u betaald te worden (behalve wanneer het teruggestuurde product bij ontvangst beschadigd was). Indien u deze retourneert, ontvangt u het volledige bedrag terug dat u voor de producten betaald heeft (inclusief de verzendkosten) via de betaalmethode die u heeft gebruikt om voor de producten te betalen.

      De vers gebrande koffie wordt echter op vraag gebrand en kan daarom niet geretourneerd worden. Indien de koffieverpakking bij de levering beschadigd of geopend was of in geval u ontevreden bent met de koffie die u ontving, kan u contact opnemen met onze klantendienst. Zij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk behandelen.

       

Toch nog een vraag?

Winkelmandje