Veelgestelde vragen

  • Algemeen

    • Hoe kan ik jullie consumentendienst bereiken als ik enige vragen heb?

      Je kan ons contacteren door ons een bericht te sturen via het online formulier of door ons te bellen op 0800-94721 (gratis)* van maandag tot vrijdag van 9.00u - 18.00u

      *Additionele kosten kunnen in rekening worden gebracht door je (mobiele) netwerk provider.

    • Hoe kan ik mij uitschrijven voor reclamemails?
      • Klik op de uitschrijflink onderaan de door ons verstuurde e-mails
      • Of neem via het contactformulier contact met ons op
  • Nieuwe verpakking

    • Is de smaak van de Jacqmotte koffies veranderd?

      De inhoud van onze producten is niet veranderd, de smaak blijft dus identiek.

       

    • Wat is er nieuw met de verpakking van de gemalen koffie 250g?

      We hebben de Jacqmotte gemalen koffie 250g een nieuwe look gegeven. Dezelfde koffie zit nu in een nieuw design, maar de kwaliteit en smaak blijft ongewijzigd. Opgepast, deze nieuwe verpakking hoort bij de restafval.

    • Wat is er veranderd met de verpakking van de bonenkoffie?

      We hebben de Jacqmotte bonenkoffie een nieuwe look gegeven. Dezelfde koffie zit nu in een nieuw design, maar de kwaliteit en smaak blijft ongewijzigd. De afmetingen van onze bonenkoffie pakken zijn versmalt maar de hoeveelheid koffie blijft hetzelfde. Deze verpakkingen bevatten nog steeds 500g, zoals legaal weergegeven op de verpakking.

    • Wat is er veranderd met de pads van Jacqmotte?

      We hebben de Jacqmotte pads een nieuwe look gegeven. Dezelfde koffie zit nu in een nieuw design, maar de kwaliteit en smaak blijft ongewijzigd. Het formaat van de Jacqmotte pads verpakking is verhoogd van 24 naar 32 stuks per pak.

    • Hoe moet ik de verpakking van de gemalen koffie 250g recycleren?

      Deze verpakking sorteer je niet bij het papier maar hoort bij het restafval.

Toch nog een vraag?

Door uw e-mail achter te laten gaat u akkoord met de privacy policy